poniedziałek, 30 lipca 2018

Dla babci Danki

Witajcie!

W tym miesiącu jedyne czym mogę się pochwalić, to prezent dla mojej babci z okazji osiemdziesiątych urodzin. Przyznam Wam, że chyba po raz pierwszy projekt, który przeznaczyłam na prezent zrobiłam z takim zapasem czasu, bo będzie mi potrzebny dopiero na ostatnie dni sierpnia. Bardzo się z tego cieszę, bo będę mogła spokojnie zająć się oprawą, a nie jak to zwykle bywało, robić wszystko na ostatnią minutę.

trochę danych technicznych dotyczących wzoru:
Muilna dmc -19 kolorów
kanwa - aida biała rozmiar 16
wielkość: 109x216
8816 krzyżyków, 1353 półkrzyżyki i 233 backstiche


Etapy pracy:
















Gotowy haft:


Kilka lat temu wyszyłam ten wzór w wersji niebieskiej jako prezent, ale bardzo mi się podoba i mam     go też ponownie w planach do wyszycia dla siebie.




17 komentarzy:

  1. Sliczny-) nnie jakos brak cierpliwosci do haftowania kwiatow-( pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorek :) Będzie śliczny prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hiacynt, aż zapachniało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny prezent i najważniejsze że własnoręcznie robiony.Takie upominki są najcenniejsze.Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Babcia to szczęściara, że ma taką wnuczkę.I ładne i z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały prezent, wszystkiego najlepszego dla babci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek :) Babcia na pewno będzie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. jak szybko Ci to wyszło, rach ciach ciach i urosło! piękne, a róż bardzo energetyczny! śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i skomentowałam powyżej będąc niezalogowana (tu Labores a nie Unknown ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne hafty, a zdjęcie z kotem mnie rozwaliło! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba :) śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło prześlicznie! W obu kolorystykach im do twarzy;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń