czwartek, 23 marca 2017

Kwiatowy rok - wyzwanie marcowe


Witajcie :) 

Dziś chciałabym pokazać moją pracę, którą przygotowałam na zabawę u Kasi - kwiatowy rok.
Tulipany to moje ulubione kwiaty więc z prawdziwą radością zabrałam się za realizację kolejnego projektu :) 


Przygotowałam zakładkę z kwiatowego alfabetu:

I w przybliżeniu:






A poza tym zrobiłam sporo różnych wzorów w tematyce tulipanów: 

Dla babci:


Na karteczkę:


Jeszcze jeden dla babci:


Moje największe dzieło:


Dla mamy:



Udało się nam też ostatnio wreszcie wybrać na wiosenny spacer całą rodziną :)
Z którego ślemy pozdrowienia :)




26 komentarzy:

  1. Tulipany śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele pięknych tulipanów wyszło spod Twych rąk! Zakładka śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładka! A pozostałe prace tulipanowe podziwiam!!! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka! Też jestem fanką tych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakladka swietna, a pozostale tulipany - cuda
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale tulipanowa kolekcja :) Wszystkie piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne tulipanki wyhaftowałaś, każdy jest wyjątkowy!
    Pozdrawiam Was cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie tulipanowy zawrót głowy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tulipanki i śliczna rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra kwiatki ^^ I bombowa rodzinka jak widzę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie Tulipany to muszą być Twoje ulubione kwiaty. Wszystkie wyhaftowane bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wysyp tulipanów. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te tulipany:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach tulipany. Ja jestem fanką ostatniego "dla mamy".... ;) Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  15. i te wszystkie tulipany wyhaftowałaś teraz na wyzwanie????to jesteś mega szybka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wyzwanie była tylko zakładka :) ale chciałam pokazać inne moje prace, które powstały w tej tematyce :)

      Usuń
    2. aaa :))bo już myślałam,że się załamię że Ty taka prędka a ja tylko jeden skromny obrazek dałam radę:))haha

      Usuń
  16. Twoje tulipany są prześliczne najbardziej mnie oczarował ostatni obrazek;
    Po prostu prace są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zakładka! Twoja kolekcja tulipanowych haftów jest imponująca i godna podziwu. Bajecznie :)
    Ps. Pozdrowionka dla uroczej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładka świetna, a ile tulipanów Ci się udało wyhaftować w swoim życiu :) Piękne prace!
    No i rodzinka Twoja jaka piękna :) Ślicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace i jeszcze ile ich jest! Kiedy znajdujesz na nie czas? :-o pozdrowienia dla rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te które pokazałam pojawiały się przez ostatnie osiem lat :)

      Usuń
  20. Tulipany przepiękne, trudno wybrać najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. ten różowy tulipan wygląda jak zdjęcie, nie mogę uwierzyć, ze to obraz wyhaftowany... Wspaniały

    OdpowiedzUsuń