sobota, 10 stycznia 2015

Czerwony jak serce :)

Witam :)
Zgodnie z moimi postanowieniami noworocznymi zamierzam wrócić do regularnego pisania. :)
Dzisiaj chciałabym się pochwalić prezentem jaki przygotowałam dla KOGOŚ WYJĄTKOWEGO.
Ponieważ dla mnie czas świąteczny zawsze kojarzy się z rodzinnym biesiadowaniem moje myśli krążyły wobec stołu... przy którym się gromadzimy. I oczywiście wokół osób, które przy tym stole zasiadają...
W czasie ostatnich świąt zasiadło do tego stołu mniej osób niż dawniej... w związku ze zrządzeniem losu i pewnymi życiowymi przeciwnościami... jednak to sprawiło, że doceniłam bardziej tych, którzy przy nim zostali... I kiedy tak nachodziły mnie różne refleksje o sercu domu...i o tym jak ważna w rodzinie jest miłość i jej okazywanie...
U mnie taką osobą, która jak magnes przyciąga dobre myśli i dba o wszystkich jest Marzena - moja ciocia, siostra mojego taty.... która dla mnie jest bardziej jak starsza siostra, przyjaciółka i oparcie...
To do niej mogę przyjść z każdą radością i każdym smutkiem i z każdym... nawet najbardziej szalonym pomysłem... a ona zawsze znajdzie dla mnie czas.
To właśnie z myślą o Niej i jej miłości do koloru czerwonego zrobiłam świąteczny bieżnik, który
udekorował świąteczny stół.







40 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent. Pięknie się prezentował na świątecznym stole.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieżniczek w zasadzie świąteczno - walentynkowy! Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bieżnik! ślicznie wyszydełkowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny bieżnik, bardzo efektownie wygląda na wigilijnym stole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję :)
    Obdarowanej tej sie podobal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bieżnik! Cudowny! Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i jaki duży :) podziwiam! pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda ten bieżnik i kolor odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bieżnik, stół zupełnie inaczej wygląda, bardzo elegancko.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Bieżnik bardzo piękne wygląda, na pewno ciocia była zadowolona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo gustowny i widać w nim "serce" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny bieżnik.Ja od czterech lat nie cierpię świąt bo właśnie wtedy najbardziej odczuwa się brak Tych osób,które kiedyś były sercem domu...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny !!! :) I z sercem wykonany i podarowany Cuudnie :) Suuper jest miec taka ciocie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i jaki ogromniasty, podziwiam dodatkowo za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny widać,że zrobiony z samego serduszka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bieżnik śliczny...
    teraz już nie muszę wstawać z fotela żeby przeczytać posta.....super...
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) myslę, ze spro jeszcze zmian pojawi sie na blogu... na razie testuję różne możliwości i ustawienia :)

      Usuń
  17. Cudny bieżnik! Przepiękny wzór i doskonały kolor :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i efektowny bieżnik :) Sama bym chciała mieć taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale sliczne cudenko. Fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny bieżniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, ogrom pracy!!! Ale opłacało się, bo efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały - pięknie się prezentuje na stole:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, zawsze jest ktoś taki kto łączy rodzinę :) Bieżnik super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny bieżnik i piękna ozdoba stołu, dodaje klimatu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Bieżnik i jego wykonanie śliczne, a opis cioci Marzeny... bardzo serdeczny. Nie wiem czy ciocia to czyta, ale gdyby tak było, to pewnie by się popłakała ze wzruszenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudo ;-)) Imponujący i piekny ;-))

    OdpowiedzUsuń