wtorek, 10 sierpnia 2021

chusta majowo- czerwcowa

 Witajcie! 

Mam już spore zaległości w prezentacji ostatnich prac... Już niedługo połowa sierpnia... a ja jeszcze nie pokazywałam chusty, nad którą pracowałam w maju i czerwcu. 

Czekałam jednak z prezentacją gotowej pracy do momentu, aż wręczę ją nowej właścicielce. A potem przyszedł czas na urlop i wakacje... a do tego budowa i różne sprawy i spotkania z nią związane... i jakoś zupełnie straciłam poczucie czasu.

Ale oto jest i ona:










I  chciałabym Wam jeszcze pokazać projekt lipcowy - będzie kocyk dla Marianny :) zmianom uległa kolorystyka (zgodnie z decyzją przyszłej właścicielki)





8 komentarzy:

  1. będzie w sam raz na zimniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki :) połączenie kolorów bardzo mi wpadło w oko :)

      Usuń
  3. Chusta jest piękna i śliczne ujęcia :)). Kocyk będzie miał piękne kolory :).
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chusta. Zachwyt.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń