czwartek, 12 sierpnia 2021

lipcowa walka z ufokiem

 Witajcie!
Choć już połowa sierpnia chciałabym pokazać czerwcowo-lipcowe postępy w ufoku... 
Ostatnio kiedy pokazywałam postępy tu - miałam wyszyte 153 318 krzyżyków.
Miałam nadzieję, że uda mi się wreszcie dobrnąć do przekładania tamborka... ale niestety zabrakło dosłownie odrobinkę... plus jest taki, że w sierpniu jest wreszcie szansa tego dokonać :D

Przybyło tylko 6087 xx

Obecnie mam - 159 405 

A do finału brakuje mi już tylko - 28 095 xx

Zdjęcia z postępów w pracy:








I jeszcze chciałabym pochwalić się ślicznym prezencikiem jaki otrzymałam w zabawie u Basi 
Paczuszka osłodziła mi dzień powrotu z urlopu :)







6 komentarzy:

  1. Finał już za rogiem:) A ja z pewną taką zazdrością podziwiam Twoją systematyczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) już się nie mogę doczekać finału i rozpoczęcia czegoś nowego :) fajnie będzie po pięciu latach zabrać się za nowy duży projekt

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki :) mam nadzieję, że do końca roku się uporam :)

      Usuń
  3. No, pięknie się zapowiada i przesliczna niespodzianka 🥰

    OdpowiedzUsuń