poniedziałek, 4 lutego 2019

Nareszcie na swoim miejscu

Witajcie!

Kilka dni temu wreszcie udało nam się zrobić malutkie wykończenie w dziecięcym pokoju..
W końcu powiesiliśmy obrazki, które od zeszłego roku czekały oprawione na zagospodarowanie.
W między czasie koncepcja zmieniała mi się oczywiście chyba z milion razy. Ustawiałam te obrazki w najróżniejszych konfiguracjach... i ciągle nie mogłam się zdecydować jak będzie najlepiej.
A to wszystko dla tego, że jeden z królików musiał wskoczyć w większą ramę niż pozostałe.
W głowie rodzi mi się też kilka pomysłów na zmiany w tej dziecięcej przestrzeni bo chociaż maluchy  są jeszcze małe to juz średnio się mieszczą ze wszystkimi swoimi rzeczami i zabawkami...  ale pewnie zanim uda mi się wprowadzić kolejne zmiany minie znowu z dobre pół roku.

Ostatecznie nasza mała galeria przybrała taką formę:






46 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Dziecięco ,ciepło,harmonijnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te króliki zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia kiedy zaczęłam swoją przygodę z haftem... I cieszę się, że mogłam wyczuć je dla moich maluchów :)

      Usuń
  2. mogę tylko napisać-CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te zajączki? króliczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z angielskiej nazwy wynika, że króliczki :)

      Usuń
  4. Cudnie zagospodarowałaś dzieciom ściany :).

    Podoba mi się pomysł z imionami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotruś dostał literki w prezencie z okazji narodzin :) więc Mila też musiała mieć swoje :) i tak powstał pomysł na ścianę z metryczkami :)

      Usuń
  5. Jaki piękny kącik dla maluszków. Jest w nim mnóstwo ciepła, dobroci, wdzięku. Dzieciństwo mają urocze! I to wszystko zasługa Mamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca była zespołowa :) Mąż pomagał przy oprawie obrazków i zawieszał je na ścianie :)

      Usuń
  6. Pięknie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe ustawienie tych wszystkich ślicznych hafcików. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze troszkę miejsca zostało... Więc chodzi mi po głowie pomysł żeby jeszcze jakiegoś króliczka zrobić :)

      Usuń
  8. Cudna galeria! Przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Królicza galeria przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale udekorowane ściany :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuudownie wyszlo !!!! :)))) Az sie nie chce oderwac wzroku noo Cuuudnie Kochana !!! :)))) Ciesze sie ,ze wkoncu sie udalo i wisza :))) Teraz moga oczka cieszyc kazdego kto bedzie zerkal w ich strone :)))) Pozdrawiam Was Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Piotruś uwielbia te króliczki :)

      Usuń
  13. Wypasiony pokoik zafundowałaś dzieciaczkom:) Królikowa galeria powalił mnie na kolana.Cuudnie! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę zostało do zrobienia :) ale i tak się cieszę, że kolejna rzecz z listy odhaczona :)

      Usuń
  14. Piękne dekoracje pokoju dzieciaczków! Króliki haftowane zachwycające!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna królikowa galeria.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie zagospodarowane hafciki :)
    Pomysł miałaś świetny

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to wszystko pięknie razem wygląda😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Te królisie przesłodkie, Jest się czym pochwalić. A dzieciaki szczęśliwe :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te wzory, jakoś mimo wszystko bardzo pozytywnie mnie nastrajają. Pięknie się prezentuje cała galeria :)

    OdpowiedzUsuń