środa, 5 stycznia 2022

Plany na nowy rok?

 Witajcie!

Robicie plany rękodzielnicze na nowy rok? 

Ja zastanawiałam się czy w tym roku robić w ogóle listę planów robótkowych... Bo poprzedni rok pokazał mi, że plany... planami, a życie i tak pisze swoje scenariusze.

Zrobię jednak krótką listę, którą potraktuję bardziej jako zbiór notatek, planów i życzeń. W tym roku większość prac zamierzam przygotowywać z myślą o dekoracjach w naszym domu.

1. Chciałabym dokończyć kolejne ufoki zalegające mi w szafie



2.  Kocyk dla Marianny

3. Kocyk dla Wojtusia

4. Metryczka dla Wojtusia

5. Wyszyć brakujące zakładki z serii kwiatowego alfabetu - brakuje mi 15 literek




6. Spróbować szydełkowania i szycia zabawek

7. Wyszyć obrus na okrągły stół

8. Zacząć wyszywać serię "z zielnika"



9. Zacząć kolejny wielki projekt - Słonecznik






10 komentarzy:

  1. U mnie również plany zawsze idą w łeb;) Życzę wyrobienia normy w 100%;) A słonecznik jest boski;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonecznik rewelacyjny. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany świętne. Będę kibicować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ambitne plany, oby udało Ci się je zrealizować.
    Wszystkiego dobrego na cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że masz bardzo ambitne plany. Będę kibicować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w realizacji planów :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka w nowym roku,plany zaklepane więc powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasiadam do kibicowania. A o słoneczniku to będę śnić po nocach

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń