czwartek, 18 czerwca 2020

Strzał w 10 - Lumina

Witajcie :)

Przez kwiecień i maj tak bardzo skupiłam się nad wykończeniem prezentu urodzinowego dla mamy, że na mój projekt zabrakło mi zwyczajnie czasu. Jednak w ostatnich dniach wróciłam wreszcie do pracy nad kolosem i udało mi się dobrnąć do kolejnego przekładania tamborka... trochę czasu mi to zajęło... bo ostatnio robiłam to w marcu. 
Tym sposobem mam już 35% haftu, a po cichutku mam nadzieję, że do końca roku uda mi się dobrnąć do półmetka.

Tak było:











Tak jest obecnie:





11 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za haftowanie tak dużego i skomplikowanego wzoru na małym tamborku:)))ja bym się już sto razy pomyliła:)))ależ cudny haft powstaje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez już nie raz się pomyliłam :) i trochę prucia było... A część błędów udało się ładnie zamaskować :)

      Usuń
  2. W kolosach podoba mi się jak wyglądają z bliska. Te kolory! Uwielbiam.
    Trzymam kciuki z dalsze postępy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) i jeszcze ten efekt kiedy co jakiś czas robię zdjęcie postępów w pracy... I z każdym kolejnym widzę wzór, który się wyłania :)

      Usuń
  3. Nádhera, držím palce...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, to idziesz jak burza. Piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  5. 23 year old Executive Secretary Taddeusz Noddle, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Foreign language learning. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Boxster. skocz do tej strony

    OdpowiedzUsuń