piątek, 18 września 2020

Serwetkowelove

Witajcie!

Jakiś czas temu pokazywałam wakacyjną serwetkę, którą dziergałam w wolnych chwilach, albo w miejscach do których nie mogłam zabrać kolosa. Kilka dni temu udało mi się szczęśliwie ją skończyć i wykrochmalić. Doczekała się też kilku zdjęć... choć nie oddają one w pełni uroku tej różanej serwetki bo najładniej prezentowałaby się na okrągłym stole... a takiego chwilowo mi brak :D

Tu w trakcie powstawania:






Tu już gotowa:





A tu zdjęcia archiwalne wcześniejszej serwetki, którą również robiłam tym wzorem:




19 komentarzy:

  1. Gratuluję cierpliwości i wyboru koloru. Mam nadzieję, że kiedyś kupisz sobie stolik,żeby to cudo zaprezentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję :) mam już nawet upatrzony... I z myślą o tym stole już sobie zrobiłam serwetkę :)

      Usuń
  2. Piękna praca. Stolik niezbędny, aby prezentować to cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam :) ale pokoi co czekam na miejsce w którym będę go mogła postawić 😂

      Usuń
  3. Wygląda ślicznie, i ten kolorek-piękny
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm nie sądziłam, że to powiem ale bardzo podoba mi sie kolor tej serwetki, zwykle preferuje białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię białe... Ale ta akurat będzie na biały stół więc wydało mi się że fajnie będzie pasowac

      Usuń
  5. Cuuudowna i ten kolorek na prawde Suuuper :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))) Sciskam Mocno !!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za cudne słowa i też przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  6. piękna serweta taka cukierkowa - obie wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda serwetka. Wzór delikatny, nieprzeładowany.
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszej chwili myślałam,że zrobiłaś parasol:)))ale serweta cudna:)))gratuluję:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrus :) Podziwiam osoby, które dziergają filetem. Ja bardzo lubię szydełkować, ale to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń