środa, 23 stycznia 2019

Pan kotek


Witajcie :) 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie początek roku wypada kiepsko... najpierw całą rodzinę rozłożyło nam przeziębienie, kiedy już się trochę podleczyliśmy na wyjazd do Warszawy myślałam, że już będzie dobrze. Niestety... wróciliśmy z nową falą choróbska. 
Na szczęście wyniki badań nerek Piotrusia są lepsze niż poprzednim razem. 
  Ostatni tydzień też nas nie rozpieszczał i lawinowo przynosił nam same złe wiadomości dotyczące planów, które realizowaliśmy od sierpnia... a do tego jeszcze dopadła nas jelitówka. 
Jakoś nic nie sprzyjało pracy twórczej i ciężko mi było znaleźć zapał do haftu... 
Wzorek, który normalnie wyszyłabym w parę dni... ciągnął się prawie półtora tygodnia...
Bardzo się cieszę, że jednak go skończyłam i uporałam się z konturami (które jak wiecie są moją największą zmorą). Teraz tylko oprawa i będzie prezentem imieninowym dla pewnej przesympatycznej dziewczynki, która uwielbia "kotełki".


Gotowy kotek:


Etapy pracy:






26 komentarzy:

  1. Świetny radosny kotełek!
    Pozdrawiam i zdrówka całej rodzinie życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dużo zdrówka Wam życzę i jak najmniej problemów :).

    Kotek jest śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koteczek. Duużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka :) w końcu wyjdzie słoneczko i u Was :) śliczny kotek

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kotuś.
    Zdróweczka Wam życzę:) U mnie rok zaczął się tak samo, wciąż walczę z choróbskiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł niemal jak z wierszyka. A tu piękny, uśmiechnięty, kolorowy kotek. Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żeby te pokrzyżowane plany jednak z czasem (i to szybciej niż później) wyszły na prostą i udało się je zrealizować.
    A kot cudny, aż zatęskniłam za wzorami Margaret Sherry...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten wzór, uwielbiam te kocurki. :) dla towarzystwa powiem, że też jestem chora. Mocne przeziębienie. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam kotełki. Piękny wzorek wybrałaś.
    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny koteczek:) Pozdrawiam i zdrówka życzę 😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodki kociaczek. Mój młodszy synek też kocha wszelkie kotki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kotek jest uroczy! A dla całej rodzinki zdrówka😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki koteczek 😀
    Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj Kochana Zdrowka Zycze Wam !!!! Kotelek jest Cuuudowny !!! A ja ciagle zerkam na moje drzewko ,ktore wrecz Uwieeelbiam Mocno !!! :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko i jeszcze raz Duuuuzo Zdrowka dla Was Kochani Sle !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy rudzielec :) Dużo zdrówka, bo to najważniejsze, a wszystko inne z czasem też się poukłada ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy kociak kolory na hafcie są tak nasycone, świetne. Jest co podziwiać,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny koteczek! Bardzo ładne, żywe kolory.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń