czwartek, 4 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017 :)


Witajcie w Nowym Roku :)

Przede wszystkim dziękuję za wszystkie gratulacje, ciepłe słowa i życzenia jakie od Was dostałam :)
Przyznam, że nieco inaczej wyobrażałam sobie koniec roku... ale jak to zwykle bywa... człowiek sobie snuje wielkie plany, a życie je weryfikuje. :)
Chciałam jeszcze tyle rzeczy zrobić przed narodzinami Miluni, ale ona nie chciała już czekać ostatnich trzech tygodni i zrobiła nam niespodziankę wcześniej. 
I tak prezentuje się naszcza kruszynka:



Tak bawiliśmy się na sylwestra:


A tu dumny starszy brat:


Ale oczywiście miniony rok to nie tylko intensywny grudzień... więc czas na małe podsumowanie.
W tym poście na początku roku zapisałam swoje plany i życzenia robótkowe. Początkowo moja lista miała 23 punkty... ale jak to zwykle bywa szybko uległa zmianie, a ponieważ traktowałam ją raczej jako listę pomysłów, które zapisywałam żeby mi nie "uciekły" nie przejmuję się, że nie zrealizowałam ich wszystkich. Dzięki temu będę mogła znów snuć plany na najbliższy rok. 

Udało mi się mimo wszystko zrealizować całkiem sporo projektów:


1. Dywan do sypialni 

2. Prezenty na "podaj dalej"

3. Drobiazgi na kartki wielkanocne

4. Serwetka dla mamy

5. Prezent ślubny dla Pati i Tomka

6. Papużki - Sal u Zimnej

7. Metryczka dla Piotrusia -

8. Dywan do łazienki

9. Bieżnik dla Marzeny

10. Chusta dla mnie

11. koszyki do łazienki

12. Prezent na zabawę "złapanie licznika"



13. Koszyk na robótki

14. fraktal dla Matiego



15. Serwetka dla babci

16. Jesienne drzewko

17. Koszyki dla kotów 5/3


18. Zakładka dla mamy

19.Monogramy - J, M


20.Magic doll dla Asi

21. Drzewko z sercami - pokażę niedługo

22.Szydełkowe dzwoneczki - czerwone 12, ,białe 24, granatowe 12 - zdjęcia w tym poście

23.  Szydełkowe śnieżynki - czerwone- 35, białe- 70 granatowe -35

24. Magic doll dla Gosi 

25.kartki na boże narodzenie 6/6


26.Zabawa "kwiatowy rok" - 10/12,






Rozpoczęłam też pracę nad dużym obrazem. Święta rodzina - mam zrobione prawie 14 stron z 36






30 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnego małego członka rodziny, piękna Siostra dla Brata i Córka dla Was :)
    No i szczerze podziwiam ilość wykonanych w tym roku rzeczy. Chciałabym zrobić chociaż 1/6 tego, co Ty zrobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace stworzyłaś! Gratulacje! Wszystkiego Dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. super rodzinka i mała kruszynka.Wszystkie postanowienia które zrobiłaś są rewelacyjne i aby dalej byly takie postanowienia.:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagna niech się szczęści
    fajna z Was rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim towarzystwie to zabawa sylwestrowa musiała się udać!
    Jestem pod wrażeniem Twoich robótkowych dokonań:) naprawdę pokaźna ilość! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję narodzin córeńki. Teraz rodzina w komplecie! Piękne są Twoje prace. Twórczy rok! Urzekają mnie hafty. Serdecznie pozdrawiam i życzę, aby w tym roku sprzyjało Wam szczęście i zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany ile pięknych prac powstało, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo pięknych prac wykonałaś, Jagno!
    Ale Córeczka to najwspanialszy dar minionego roku, prawda?
    Samych pięknych dni Wam życzę, w zdrowiu i radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To miałaś twórczy rok!!!Pozdrowionka dla całej rodzinki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka księżniczka, życzę Wam dużo zdrówka!
    Prace przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to, bardzo twórczy rok miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały rok za Tobą! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tworczy rok mialas :) zakochalam sie w szydelkowych koszykach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafty ,koszyczki i dywaniki. A do tego tak wiele udało Ci się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodkie maleństwo! Muszę ci powiedzieć, że ja doskonale malutką rozumiem, bo -dzieści lat temu też bardzo spieszyło mi się na świat i postanowiłam urodzić się 30 grudnia :D
    Pozdrowienia dla calej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Macie śliczną córeczkę :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, niech rośnie jak na drożdżach ;) Pomimo wszystko dużo zrobiłaś przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego:) Prace n
    bardzo ładne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta Twoja mała :) Moim fawotytem jest drzewko - rozbraja mnie ten widoczek!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka słodka Kruszynka. Jeszcze raz gratuluję. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję. Ja też w tym roku znów zostałam mamą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję córeczki :) A tu tyle u ciebie wszystkiego, to był pracowity rok. Koszyki, dywaniki, hafty i w tym wszystkim kot :D Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace!
    Jeszcze raz Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Twoją kreatywność, życzenia dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ze co? Przeciez Piotruś dopiero sie urodzil... gdzie on taki duzy juz? :o gratulacje i duzo zdrowia dla Was wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności dla całej Waszej wspanaiłej rodzinki :)
    Masz rację, sporo udało Ci się wykonać różnych prac! Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności te Wasze dzieciaczki :) Niech zdrowo rosną!
    Lista zrealizowanych prac imponująca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Wszystkiego dobrego i dużo zdrówka dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń