niedziela, 25 marca 2012

Kompletny brak czasu

Witam wszystkich bardzo serdecznie i przepraszam za tak długą nieobecność.
Niestety, przekonałam się, że chociaż robię plany, to życie samo je weryfikuje. A kiedy w jednej stronie życia zaczyna się układać, w innej się komplikuje.
Chociaż czasu ostatnio mam niewiele, od rana do wieczora siedzę w pracy, a kiedy wracam jestem tak zmęczona, ze niewiele udaje mi się zrobić.
Powolutku jednak wracam do siebie i mam nadzieję, że w końcu przyzwyczaję się do nowego rytmu dnia.
W sobotę zrobiłam gruntowne wiosenne porządki i od razu zrobiło się w domu jakoś radośniej.

Robótkowo trochę się dzieje, ale zdjęcia pokażę jak w końcu odzyskam aparat.
A tym czasem chciałabym Wam serdecznie polecić książkę, która jest ostatnio moją lektura w czasie drogi do pracy.
Czyta się bardzo przyjemnie.

zdjęcie stąd

18 komentarzy:

  1. Czasem tak jest,ja coraz częściej doznaję rozczarowań bo z planów nic nie wychodzi;( Wszystkiego dobrego, słoneczka zycze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię i też nie miałam czasu na nic ale już powoli będę tu częściej z wami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tą książkę :) Lubię czytać takie książki :) Zwłaszcza z tej serii wydawniczej :)
    Ja równeiż mam problemy z przyzywczajeniem się do trybu pracy i wieczorami jestem kompletnie padnieta, ale mam nadzieję, że wkońcu wdrożę się i będę miała więcej sił:)
    Pozdrawiam miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest...z jednej strony trudno nie planować, a z drugiej i tak zazwyczaj życie toczy się swoim torem. Pocieszmy się tym, że dni są coraz dłuższe i słoneczko do nas zagląda częściej ...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. u wszystkich chyba takie przesilenie wiosenne:D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również cierpię na brak czasu:(
    Podobno to kwestia dobrej organizacji, ale nie do końca się z tym zgadzam...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za podpowiedź w sprawie lektury.Skorzystam.Trzymaj się,życzę więcej czasu dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam dokładnie to samo, kiedy zaczynałam swoją tymczasową pracę. Ale przyzwyczaiłam się później do tego trybu i kiedy miałam przerwę między pracą a praktykami, czułam się nieswojo, mając za dużo czasu ;) Tak źle i tak niedobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę chętnie dołożę do mojej listy "do przeczytania". Jako mól pożeram ksiązki w tempie zastraszającycm - o ile ... mam czas ;) Pozdrawiam wiosenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spójrz błękit na niebie
    Uśmiecha się do Ciebie.
    Żółty kolor tam się mieni
    Przesyła Ci wiązkę promieni.

    Wiosna rozwija się wokoło,
    Patrzy na Ciebie wesoło.
    Więc smutek usuń w cień
    I miej Cudowny Dzień! ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin - przy okazji poznałam nowy blog z mnóstwem ciekawych inspiracji książkowych oraz wspaniałymi robótkami szydełkowymi. Szydełko to dla mnie czarna magia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Bardzo dziękuję za mile odwiedziny na moim blogu i zostawienie kilku słów otuchy. Bardzo podoba mi się ten obrusik kilka postów wcześniej. Jestem nim po prostu zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to witaj w klubie ludzi którym nagminnie brakuje czasu:)))))
    Dzięki za poleconą książkę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś wie jak zatrzymać czas, aby ze wszystkim zdążyć? Żyjemy obecnie w ciągłym pośpiechu. Och
    Zwolnij i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. http://agatuszka.blogspot.com/ nowy mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Książkę czytałam, również bardzo mi sie podobała. O braku czasu to już nawet nie chce mi się wspominać - po prostu tragedia!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moi znajomi mówią, że gdzieś u góry sekunda się skurczyła ,stad wszyscy odczuwamy brak czasu.Myślę,że coś w tym jest.Pozdrawiam słonecznie i wiosennie, na przekór dzisiejszej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj znam ten brak czasu, oj znam ... byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń