środa, 23 listopada 2011

Fajna akcja :)

Przeczytałam o tym na blogu ana 4art i postanowiłam się przyłączyć bo bardzo mi się spodobała ta idea:
APEL
"Zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy."

6 komentarzy:

  1. Przyłączam się do akcji, w realu - na reszcie ktoś myśli o rodzimych rękodzielnikach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też popieram taką akcję:) U siebie także zamieściłam tę informację ostatnio:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że się rozchodzi, też uważam, że to dobra akcja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam, że ktoś wpadł na genialny pomysł :) popieram tę akcję całym sercem i podpisuję się pod nią obiema rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagna witam. Byłam już na blogach i się pod tą akcją podpisałam!!!! Świetny pomysł i dzięki jeszcze, że przypomniałaś!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń