środa, 27 lipca 2011

Wyróżnienia i troche radości :)

Przede wszystkim chciałabym ogromnie podziękować Mysi i Lothluin za wyjątkową radość jaką mi sprawiły... czyli za wyróżnienia, które od nich otrzymałam.
Jest mi niezmiernie miło... nawet nie wiecie jak bardzo :) jak przeczytałam informacje w komentarzach to buźka mi się cały dzień śmiała.
Ale największym wyróżnieniem są wasze odwiedziny i komentarze :)


Chociaż ostatnio zaniedbuję trochę mojego bloga.. ale obiecuję, ze jak tylko w sierpniu wrócę z kolejnego wyjazdu konnego i skończę remont to nadrobię wszystkie zaległości i zasypię Was postami z różnymi robótkami, które aktualnie się dziergają :D

I jeszcze trochę o zasadach wyróżnienia:
- Umieszczenie podziękowania i linku do blogera, który przyznał nagrodę.
- Skopiowanie i wklejenie logo na swoim blogu.
- Napisanie o sobie 7 rzeczy.
- Nominowanie 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisanie im komentarzy, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Pozwolę sobie wyłamać się z nominowania kolejnych osób bo nie potrafię wybrać tylko 16 osób.
A o mnie można poczytać już TU

I na koniec chciałabym się jeszcze pochwalić:
Rozpoczęłam współpracę z kolejną galerią:


ARTSTACJA
Na razie tylko prace na zamówienie.. ale od sierpnia będzie się pojawiać sporo nowości :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję;)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń