czwartek, 16 czerwca 2011

Piękny prezent i takie tam ;)

Przede wszystkim dziękuję za tak liczne komentarze pod poprzednim postem z Tulipanami :) Każde słowo dodaje mi chęci do pracy i dzięki Wam wierze, że uda mi się skończyć. :)

Witam także serdecznie nowych obserwujących :) Kiedy zaczynałam pisać nawet w najśmielszych snach nie myślałam, ze tak dużo osób będzie zainteresowanych tymi moimi robótkami.;)

A teraz będę się chwalić:)
Jakiś czas temu dostałam przecudny prezencik od Martusi Niestety jakoś wcześniej nie udało mi się zmusić Lubego do sfotografowania tych śliczności :) oto one:


Jeszcze raz najserdeczniej dziękuję :*
Mam też nadzieję, ze moja paczuszka już dotarła albo dotrze w najbliższych dniach. :)

I jeszcze mam takie pytanko: Czy brałyście udział w kiermaszach rękodzieła? Jakie są wasze wrażenia? Jakie uwagi i porady? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jakieś porady praktyczne?

Ja w ostatnich dniach zastanawiam się intensywnie nad uczestnictwem w grudniowym Festiwalu Sztuki i przedmiotów artystycznych w Poznaniu.
Wiem, że niby jest jeszcze masa czasu, ale zawsze lepiej wcześniej się zorientować.
Dlatego będę wdzięczna za każdą uwagę, sugestie i podpowiedź.

13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :) Nie dziwię się, że przy tulipanach tyle komentarzy skoro tak pięknie rosną.
    Co do Targów nie pomogę, słyszałam tylko, że np. w takiej cepeliadzie trzeba mieć jakiś atest i wyroby muszą gdzieś być zatwierdzone ale nie wiem czy każdy tego typu kiermasz kieruje się podobnymi zasadami. Życzę powodzenia, Twoje prace zasługują na taką prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty :-) Marta robi niesamowite rzeczy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prezentu. Ja uczestniczyłam tylko w małych lokalnych kiermaszach, więc nie wiem jak to jest na takim fachowym kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Działaj, Aguś, działaj, bo mam wielką ochotę przyjechać znów na Festiwal :) Niestety nic Ci nie podpowiem, bo na ten temat nic nie wiem, ale działaj :)
    Gratuluję prezentów i ciągle trzymam kciuki za tulipany. Jeśli Ci się znudzą (tulipany oczywiście), to ja chętnie zrobione przygarnę ;););)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak to jest brać udział w kiermaszach ,ale myślę że to fajna sprawa. Można poznać wiele ludków i po podglądać i w ogóle.
    a prezenciki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. podobnie jak Daniela brałam udział tylko w osiedlowym kiermaszu, w niedzielę następny:) Szału wśród kupujących nie ma:) ale zawsze coś no i kontakt z innymi twórcami - bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli będziesz brać udział w tym Festiwalu to ja nawet przyjadę do Poznania.Twoje prace są cudowne i chętnie zobaczę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie odwiedzam takie kiermasze i zauważyłam że ludzie najczęściej kupują małe rękodzieła.Masz tak piękne prace że powinnaś wyjść z tym do ludzi -życzę powodzenia.Na dużą imprezę np.coroczny kiermasz w muzeum etnografii,trzeba być zarejestrowanym jako artysta rękodzielnik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pięknie za tyle ciepłych słów pod adresem moich prac... nawet nie wiecie jak mi to dodaje sił i wiary, ze to co robię ma jednak sens :) Ostatnio załapałam takiego troszkę doła... zastanawiałam się czy w tym kraju cokolwiek może się udać.... bo przy otwieraniu własnej firmy zamiast pomocy tylko kłody pod nogi... a Wasze słowa są najlepszym balsamem na te moje smutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent śliczny! Tulipany z poprzedniego wpisu przecudne!!! A co do targów rękodzieła - nie pomogę, bo nie mam doświadczenia żadnego, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałaś czy etui na okulary kupuję specjalne czy zwykłe. Otóż zwyczajne :) Moje akurat było takie "skórzane", ale wiem, że inne dziewczyny z plastikowych też robią :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za udział w candy i przypominam o spełnieniu wszystkich podanych przeze mnie wymagań:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :)
    Te Twoje prace są naprawdę fajne :)
    Super to wszystko robisz, zawędrowałam tu przypadkiem od razu mi się spodobały :)
    PS: Na obozie mam nadzieję wypoczniesz i się pięknie opalisz,
    POZDRAWIAM CIĘ CIEPŁO :)

    OdpowiedzUsuń