wtorek, 15 marca 2011

Moje małe tajemnice :)

Do zabawy zaprosiła mnie Mysia
Bardzo lubię takie zabawy więc bardzo chętnie wezmę w niej udział :)
Zabawa polega na podaniu w punktach ciekawostek o sobie, których nie pojawiły się na blogu .

1. Jestem niepoprawnym i nieuleczalnym molem książkowym. Czytam książki kiedy tylko mogę.

2. Uwielbiam swoją małą biblioteczkę i staram się rozbudowywać ją kupując nowe książki.
to moje ostatnie zdobycze - prezenty urodzinowe od rodzinki :)


3.Uwielbiam kwiaty - szczególnie konwalie, tulipany i lawendę.

4. Od dwóch lat mam wybrany wzór bukietu jaki chciałabym mieć do ślubu :D


5. Uwielbiam piec i gotować i staram się wypróbowywać nowe przepisy.

6. Uwielbiam słodycze szczególnie domowej roboty. Wczoraj po praz pierwszy upiekliśmy z Lubym babeczki z nadzieniem z konfitury malinowej. :)
Niestety do zrobienia zdjęcia nie dotrwała ani jedna :)
więc zdjecie takiej jaką z przyjemnością zjadłabym teraz :D


7. Nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. Od dawna marzę o własnym profesjonalnym ekspresie :)


8. Marzę o tym żeby nauczyć się nowych technik - frywolitki, szycia, haftu sutasz.

9. Zaczęłam realizować swoje marzenia i już zapisałam się na kurs haftu sutasz :)

10. Od września bez skutku szukam pracy i ostatnio razem z przyjaciółką (która jest w podobnej sytuacji) postanowiłyśmy otworzyć własną firmę. :) Trzymajcie więc kciuki za powodzenie. :)

Do zabawy zapraszam:
Graszkę
Madzię
Jagnę

15 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki za otwarcie Twojej firmy, aby wszystko szybko zaczęło działać ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agusiu, trzymam kciuki za powodzenie przy otwarciu własnej...własności (parafrazując naszego znanego polityka)!!! Dzięki kochanie za zaproszenie do zabawy...pomyślę i coś "wymyślę", ale napiszę prawdę!!!Pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, tośmy się zgadały :)
    Trzymam kciuki i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za was kciuki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję :)
    Mam nadzieję, ze się uda :) Mamy masę pomysłów i dużo optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tzymam kciuki za otwarcie firmy !!!
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa to taki balsam dla mej duszy:)Serdecznie i ciepło pozdrawiam z nutką wiosny;)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale swietny pomysl na posta!swietny blog!bede tu czesto zagladac bo ja tez uwielbiam tworzyc!

    pozdrawiam

    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, trzymam mocno!
    Byłam dzisiaj w PUPie (dobra nazwa swoją drogą) i pani tylko popatrzyła - wykształcenie wyższe - brak ofert... ech.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję :)
    Ruszamy już 28 marca :) i okaże się czy nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to trzymam kciuki za własną działalność!!!!! A bukiecik ślubny przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja trzymam kciuki! na pewno się uda!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. książki, książki, książki... Dużo masz zainteresowań :)

    OdpowiedzUsuń