wtorek, 3 sierpnia 2010

Wakacje.... i po wakacjach

Wróciliśmy wczoraj późną nocą z wakacji. :) Długo oczekiwanych i całkiem zasłużonych :) Szkoda tylko, że trwały tak krotko, ale ciągle mam nadzieję, że uda nam się wyskoczyć gdzieś razem chociaż na weekend.:)
W trakcie wyjazdu zupełnie nie miałam czasu na robótki, ale dzięki temu teraz wróciłam z nowym zapałem do pracy. Powstało za to mnóstwo zdjęć, których autorem jest Luby. Mam nadzieję niedługo pokazać kilka migawek z naszego wyjazdu. :)
A przed wyjazdem zrobiłam taką małą zakładkę iryskową na prezent imieninowy dla kuzynki mojego Lubego.


Spieszę się jeszcze pochwalić książką, która czekała na mnie w domku.

Przywędrowała do mnie z Zacisza wyśnionego. Bardzo serdecznie dziękuję za książeczkę. :) Już ustawiłam ją w kolejce tych do przeczytania. :)

2 komentarze:

  1. Ładniutka zakładeczka.Kolczyki decu są boskie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagna ciesz się każdą wolną chwilą...a potem pracuj, bo nie mogę się napatrzeć na Twoje robótki. Gratuluję prezentu!

    OdpowiedzUsuń