poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Lubię

Zostałam zaproszona do zabawy blogowej :)

Zasady :
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj komentarzem.

1. Do zabawy zaprosiły mnie Emade76 i Świat Amalii

2. Co lubię?
1.Kawę pod każdą postacią, ale najbardziej tę przyrządzaną przez mojego Lubego.

2.Wyprawy z moim Lubym - te dalekie i te bliskie.

3.Spotkania z moimi czterema szalonymi przyjaciółkami.

4.Robótki ręczne i czas, który im poświęcam.

5.Książki najróżniejsze. Czytam nałogowo :) i próbuję powolutku stworzyć swoją własną domową bibliotekę...

6.Czas, tuż po zachodzie słońca, kiedy noc jeszcze nie zapada, a dzień się już kończy.

7.Kolor fioletowy i zielony.

8.Odkrywać nowe smaki i eksperymentować kulinarnie.

9.Potrawy przyrządzane przez babcię - gotuje cudownie :)

10. Kolczyki - mam ich spora kolekcję :)

To pierwsze 10 rzeczy, które przyszło mi na myśl kiedy zastanawiałam się nad odpowiedzią na pytanie.

A do zabawy zapraszam:
Wawrzynkę
Atenę
Anius86
Małgosię
Irbiska
Zulę
Renię
Ulę
Natalkę
Renatkę

3 komentarze:

  1. Dzekuje kochana za zaproszenie do tej zabawy, na pewno skorzystam.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jak miło :)
    Luby, to musi bardzo fajny facet być :):):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń