poniedziałek, 23 sierpnia 2010

I stuknęla mi piędziesiątka :D ogłaszam Candy

I stuknęło mi pięćdziesiąt... postów :)
Z tej okazji postanowiłam ogłosić moje pierwsze Candy.



Nagrodą będzie NIESPODZIANKA przygotowana przeze mnie.

Zasady wszystkim dobrze znane, ale przypomnę:

1. Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem.
Osoby posiadające bloga o pozostawienie linka.
Osoby nie posiadające bloga o podanie adresu e-mail.

2.Proszę umieść zalinkowane zdjęcie na pasku bocznym swojego bloga.

3. Zapisy do 23 września 2010.
Losowanie 24 września.

Zapraszam serdecznie!!!

112 komentarzy:

  1. Jaguś, życzę jeszcze wielu pięćdziesiątek!
    I staję jako pierwsza :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 50 trzeba świętować;) i ja bym chciała spróbować szczęścia więc ustawiam się w kolejce do niespodzianki.
    zapraszam do siebie http://anius86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, to u Ciebie tez Candy.
    Z mila checia sie zapisuje na niespodzianke.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serducha i życzę kolejnych:)Lubię niespodzianki bardzo:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ciekawie!!!! Ja też ustawiam sie w kolejce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naj:) nom i przy okazji zapraszam na moje candy na edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też spróbuję - po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ukryta niespodzianka,to jest taki rodzaj prezentu, który lubię najbardziej;)

    Pozdrawiam i gratuluję 50-tki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wielu postów :)
    Na niespodziankę z przyjemnością się zapisuję. Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień Dobry

    Droga Jagienko już wpisuję swój
    e-mail w te zaciszne okienko.


    pozdrawiam

    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 50 postów i życzę wielu nastepnych

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chętnię się zapiszę:)Uwielbiam niespodzianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I have posted your candy pic on my sidebar, and now have to keep fingers and toes crossed! What a great prize this would be

    OdpowiedzUsuń
  14. tam gdzie niespodzianka tam i ja, hehe, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zycze aby postów było 10 i 100 i 1000000 razy tyle ile teraz:) Pozdrawiam gorąco, zapisuję się na Candy i zapraszam na słodkosci do siebie.

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba tylko te pięćdziesiątki...setki... które obchodzimy na blogach, to cieszą :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/ Zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Staję grzecznie w kolejce:)
    Kolejnych fajnych postów życzę.
    Pozdrawiam serdecznie Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razi i ja z chęcią dopiszę się do niespodziankowego Candy!

    Piękne rzeczy tu można znaleźć :)

    Mój blog: http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam niespodzianki :), chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe co to za niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam się w kolejce bo bardzo lubię niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przygodę z blogiem dopiero rozpoczęłam i podziwiam, że udało się 50 postów. Życzę kolejnych "rocznic"! Ciekawe co to za niespodzianka? :)

    zaprasza do siebie: http://wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. OOO podoba mi się Twój blog i cieszę się, ze tu trafiłam :) też bawię się decoupagem i paroma innymi rzeczami :) zapraszam do siebie na Candy i przyłączam się do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę wielu ciekawych, inspirujacych pięćdziesiątek. Zapraszam na moje candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością dołączę do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię niespodzianki, więc się zapisuję i życzę jeszcze wielu takich pięćdziesiątek.
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach te kuszące niespodzianki...
    Chętnie przyłączę się do Twojego niespodziankowego candy i ustawię w kolejeczce...

    Gratuluję 50 postów i życzę kolejnych!
    Informacja o candy już jest u mnie, o tu: http://chwilapasji.blogspot.com/ (gdzie z radością Cię zapraszam).

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię niespodzianki,a zwłaszcza,że to moje początki w blogowaniu,pozdrawiam as281

    http://askowaodskocznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę kolejnych pięknych rocznic:)

    Ustawiam się w kolejeczce:)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ze mnie GAPA;p
    Umieściłam informację na swoim blogu o Twoim CANDY a się nie wpisałam;p
    hehe
    Dołączam się z życzeniami kolejnych pięknych rocznic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Niespodzianka, ummmmmmm...
    lubię niespodzianki więc się zapisuję z przyjemnością:):):)
    Ach, i na swoje serduszkowe Candy zapraszam:):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się z nadzieją do tej kolejki licząc cicho na szczęśliwy traf.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce :)

    PS. Może skusisz się na cukierki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielu kolejnych 50-tek życzę :D i się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeej! Cuda! Zapisuję się czym prędzej i pozdrawiam ciepło :)

    Info o Twoim candy tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje i kolejnych życzę. Przy okazji chętnie zapisuję się na niespodziankę

    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam i kolejnych 50, 500 i 5000 postów życzę;-) Ustawiam się też w ogonku do niespodzianki;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię niespodzianki. Z przyjemnością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  40. Poproszę mnie tez wliczyć do losowanie, bo bardzo lubię niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogłabym sobie odmówić niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się!!!!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się i ja. A jakże!

    OdpowiedzUsuń
  44. "taki ser to deser dla lisa"
    (rodzinne powiedzonko oznaczające, że oferuje się komuś coś bardzo bardzo atrakcyjnego :)) a więc jak tu się nie zapisać...
    Gratuluję 50
    Tereska
    ter.ortyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja mama tez swietowala ostatnio swoje piećdziesiąte urodziny!Bardzo to przezywała!Szkoda ze nie mogłam być z nią w dniu jej urodzin!Tobie zyczę cudownej drugiej połówki życia :)A losowanie w urodziny mojego taty - moze dopisze mi szczescie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne rzeczy tworzysz... :) Chętnie i ja zapiszę się na niespodziankowe candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba zdazylam sie zapisac :), Pozdrawiam Jagienka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Staję w kolejce po niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmmm niespodzianka... Lubię miłe niespodzianki :)) więc również się zapisuję na Twoje candy :)
    Życzę dalszych owocnych postów :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam niespodzianki więc się zapisuję...
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  51. nie umiem na pasku bocznym, jest w poście link ;) słodycze niespodzianki są zawsze super olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję sędziwego wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję okrągłej liczby i życzę kolejnych jej wielokrotności :)

    również staję w kolejce

    http://wrzosowapanna.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za udział w mojej "pocieszajce" :-)

    A teraz zapisuję się u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja tez się ustawiam
    www.justynascrappassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się i ja :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. "POL WIEKU" to jest cos!!!Spelnienia pod kazda postacia zycze i ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  58. Niespodzianki są miłe więc warto spróbować szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  59. kuszące ;-)
    chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię niespodzianki więc również stawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. chyba wszyscy lubimy niespodzianki ??? czekam z niecierpliwością ...

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubie niespodzianki. Moze bede miala szczescie?

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak najwięcej pięćdziesiątek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja sie skusze na niespodzianke...
    http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. kusi to pudło :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  67. chętnie się zapiszę na Twoją niespodziankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam niespodzianki.
    I chociaż nigdy nic nie wygrałam, to i tak sie zapisuję, bo lubię sam fakt brania udziału w zabawie.
    Wszystkiego naj z okazji 50-tki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zatem ja się zgłaszam i z ogromną ragością jak i chęcią wezmę udział w tej zabawie. :))

    http://jewelleryhm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja również się zgłaszam do zabawy!
    Informacja na blogu: http://nudzi-mi-sie.blogspot.com/2010/09/wiecej-cukierasow.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się też i zapraszam do siebie!

    http://magdalenaart.blogspot.com/2010/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  72. ciekawe co tam jest... :)

    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Co za piekny miesiac!!!!! Same cukierasy w kolo. Z mila checia zagladne do tego pudeleczka z niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  74. uwielbiam niespodzianki,więc ustawiam się w tej słodkiej kolejce:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  75. Lubię twoje twory :)
    Też jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Życzę Ci jeszcze wielu 50-tek !!!
    Tajemnicze CANDY ??? Chętnie stanę w kolejce po tego cukierka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://aniolzzielenca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam nadzieję, że to będzie biżuteria ;) Staje w kolejce po niespodziankę
    pozdrawiam-zoffka
    zoffka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. niespodzianka .... hmmmmmm.... hasmoneo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Serdecznie gratuluję :)Życzę jeszcze wielu pięćdziesiątek :) Zapraszam do mnie http://dziesci-lat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. ciekawe co to? może się przekonam ;)


    http://malinowe-powietrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się bo lubię niespodzianki;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojj długa kolejka, ale spróbuję:) Kusi niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  83. zapisuję się:)
    http://pracowniaalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Takie niespodzianki to ja lubię :) kolejka długaśna ale spróbuję szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję 50 postów i życzę wielu kolejnych,
    również ustawiam się w kolejce za "niespodzewajką":)

    OdpowiedzUsuń
  86. Życzę Ci kolejnych 50 i jeszcze kolejnych ;-) i chętnie postoję w kolejce po niespodziankę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Przeurocze pudełeczko... strasznie jestem ciekawa zawartości :)

    PS- u mnie "pasek boczny" jest pod postami ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. cudne candy - zal byłoby nie spróbować szczęścia
    Anka
    aankaf@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam niespodzianki :) Więc spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  90. bardzo podobają mi się Twoje prace i lubię niespodzianki to chyba wystarczające powody żeby się zapisać prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Kocham niespodzianki dlatego staję nieśmiało w kolejce i marzę aby szczęście się do mnie uśmiechnęło.
    Wszystkiego dobrego
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie
    avila(at)autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje!!! Kolejka długa, więc trzeba mieć prawdziwe szczęście, żeby wygrać niespodziankę. Taję więc cichutko na końcu i czekam na wyniki. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję 50 postów i życzę Ci kolejnych 50 a nawet więcej!

    A przy okazji dopisuję się do kolejki po candy :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. witam i gratuluję 50-siętki. chętni się zapiszę na tą zabawę
    sztyna89.gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. mala pomyłka.: szatyna89.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Wow uwielbiam niespodzianki więc zapisuję się i ja na Twoje pierwsze cukieraski
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja rowniez sie podpisuje, uwielbiam prezenty niespodzianka i cichutko sobie na niego czekam
    http://crazybutterflyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Uwielbiam niespodzianki wiec chetnie się zapisze za link wkleję na śledzika (NK) .... Niestety nie posiadam własnego blooga :o(
    Pozdrawiam serdecznie i zyczę kolejnych 50-ciu ;o)
    Agnieszka
    koralunia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. taaaaka kolejka do niespodzianki - no szanse marne, ale stanę na końcu:)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  102. Staję grzecznie w kolejce po niespodziankę!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja stanę w ogonku:)
    Pozdrawiam,
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. taaaaka długa kolejka... ciekawe czy mam szansę...? ale chętnie spróbuję!
    uwielbiam niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  105. To i ja się dopiszę:)
    Pozdrowienia z zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  106. O to i ja się zgłaszam : ) nie posiadam bloga ale chętnie tu wpadam i podziwiam. Oto mój mail:anna02210@interia.pl
    Pozdrawiam Anna02210

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się :)

    Pozdrawiam!
    www.przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Chętnie i ja wezmę udział w zabawie. Chociaż chętnych długa lista...
    edytta-p.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Dziś 23 więc chyba zdążyłam??? Już szybko umieszczam baner u siebie, może ktoś jeszcze zdąży.

    OdpowiedzUsuń
  110. Jesli jeszcze mozna,zglaszam sie

    OdpowiedzUsuń