środa, 14 kwietnia 2010

Przez żołądek do serca Mężczyzny

W sobotę zabrakło mi słów żeby wyrazić uczucia... nadal nie znajduję właściwych...
Ogromny smutek i współczucie dla rodzin, które straciły bliskich...


Wczoraj postanowiłam zrobić jedno z ulubionych dań mojego Lubego - Spaghetti pomodoro a mozzarella.
Jest to doskonały pomysł na szybki obiad czy kolację, szczególnie kiedy pojawiają się niezapowiedziani goście. Zwykle w domu mam wszystkie potrzebne składniki, a robi się je ekspresowo i bardzo łatwo.
Składniki:
makaron do spaghetti
3 puszki pomidorów
cebula
kilka ząbków czosnku
opakowanie mozzarelli
przyprawy wedle uznania (ja dodaję suszoną bazylię, oregano, sól, pieprz i bazylię świeżą)

Makaron gotujemy. Cebulkę podsmażamy, potem dodajemy czosnek, a po chwili pomidory delikatnie je rozdrabniając. Smażymy aż odparuje z nich sok. Przyprawiamy do smaku.
Sos wlewamy do naczynia z makaronem i mieszamy, ścieramy na tarce ser i dodajemy do makaronu. Ponownie mieszamy. Dodajemy świeżą bazylię do dekoracji.
I potrawa gotowa :)

Choć ja uważam, ze Mój Luby robi to danie o wiele lepiej, on był zachwycony - cel uznałam za osiągnięty. A szybkość z jakim danie znikało z talerzy tylko to potwierdziła. Doszliśmy jednak do wniosku, że wspólne gotowanie daje równie wiele przyjemności :D

3 komentarze:

  1. oj dobrze wiem jak ciężko się zabrać do magisterki:/ ale później już z górki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam,mniam!
    Niezly przepis,musze go wyprobowac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały przepis, sama również go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń