wtorek, 6 kwietnia 2010

Poświątecznie :)

Wracam wreszcie po krótkiej nieobecności :)
W środę przed świętami mój internet zastrajkował i wybrał się na (niezasłużony) odpoczynek. Pojawiał się na chwilkę i w tempie ekspresowym znów znikał nie dając mi nawet okazji do złożenia życzeń. Na szczęście dziś po drobnych naprawach wszystko wróciło do normy.

Choć już po świętach ja jednak chciałabym dopełnić tradycji:

Życzę Wszystkim aby ten świąteczny nastrój pełen spokoju, radości i rodzinnej atmosfery trwał w sercach jeszcze przez długi czas.

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję i poświątecznego wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Bardzo miło Cię poznać. Ciszę się że trafiłaś na mojego bloga, zapraszam ponownie. Ja też ee wpadać do Ciebie na wirtualną kawkę jeśli mogę bo miło tu u Ciebie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i życzenia świąteczne :)
    Prosiłaś o schematy zajączków i chętnie Ci je wyślę tylko mam mały problem...nie mogę nigdzie namierzyć Twojego adresu mailowego :(

    OdpowiedzUsuń